طنز 3p

طنز 3p

دسته بندی : <-CategoryName->

 

3p طنز (سر61)

نیاز فوری به یک دوست پسر دارم . . . .


سیم کارت ایرانسلم رو شارژ شگفت انگیز کردم مهلتش امروز تموم میشه.. حیفه :))
.
.
.
.
نیمه پر لیوان یعنی این‌که :

در دستشویی هنوز بدون فیلتر شکن باز می‌شه...

بازم خدا رو شکر
.
.
.
.
تو اروپا روبات ماهی طراحی کردن که کارش نظافت اقیانوس هستش

تو ایران ملت غیور ما میرن تو دریا میشاشن :)))
.
.
.
.
از گفت و گوهای رایج من و مامانم می توان

به گشنمه و کوفت بخوری اشاره کرد :|
.
.
.
.
نشستیم داریم فیلم اکشن میبینیم یه دفعه بابام یه لگد محکم زد تو شیکمم بعد از ۱۰ دیقه

درد کشیدن میگم چرا میزنی میگه خواستم حس ال ای دی سه بعدی بهت بدم

که جلو دوستات احساس حقارت نکنی
.
.
.
.
در اجیل خوری بازه ! حیا مهمونی که اومده عید دیدنی کجا رفته اخه ؟؟؟

اون اجیلی که داری می خوری اندازه ۳ تای تو پولشه بی شرف :دی
.
.
.
.
مردا همه عین هم , سه تاخصوصیت مشترک دارند :…

..۱٫قرمه سبزی دوست دارند

٢.موی بلند دوست دارند

٣.توی زندگی شون هم یه زنی بوده که دهنشون رو سرویس کرده… ( ر ی د ه تو زندگیشون!)
.
.
.
.
اعتراف می کنم یکی از معضلات بچگی این بود که چرا من نمی تونم مثل شخصیت های

کارتونی که اشکاشون به دو طرف پرت می شد گریه کنم!

کلی تلاش می کردم مثل اونا باشم موقع گریه کردن مثلا سرمو بالا بگیرم دهنمو باز کنم

یا چشامو تنگ کنم که بازم جواب نمی داد
.
.
.
.
شغل جدید بعضی خانوما در قسمت work at: فیسبوک:

I Don’t Work I’m A Princess

جلبک اعتماد به نفس اینارو داشت الان پری دریایی بود!
.
.
.
.
بعضی وختام میپرسی چیزی میخورین؟

اونی که میگه: من یکی دو لقمه باهات میخورم جدا موجود "ترسناکیه...!

کصافط به همین نام و نشون میاد ته ظرفم لیس میزنه :)))
.
.
.
.
پسره 10 سالشه آهنگ 20 سال پیش حبیبو گذاشته میگه خیلی باهاش خاطره دارم!

من:|

حبیب:|

دهه هفتادیا:|

انجمن موسیقی دانان:|

کلا همه با هم:|
.
.
.
.
آیا میخواهید همیشه و همه جا بدرخشید؟

به خودتان مقداری اکلیل بزنید..

من امتحان کردم خوب جواب داد :)))
.
.
.
.
من نمیدونم اولین کسی که به ذهنش رسید تخم مرغو بخوره پیش خود چی فک کرده بوده..

مثلا گفته اِ اِ اون چیه از ک*و.ن مرغه افتادش؟

باید خوشمزه باشه بریم بخوریمش؟؟؟ =)))))
.
.
.
.
الان داشتيم با یك آمریکایی عزيز دل چت می کرديم

وسطش انگلیسیمان ته کشید

گفتيم too rohe Ammat

گفت یعنی چی؟

گفتيم یعنی Love u

... گفت So too rohe ammat too

بیچاره عمه مان !!!!

همیشه چوب ندونیم کاری های مارو میخوره
.
.
.
.
پارتی بودیم ...

کمیته ریخت تو پارتی عکس قدیمی داریوش به دیوار بود

بهش اشاره کرد و گفت: از این شهید خجالت بکشین!!!

همه از خنده افتاده بودن کف
.
.
.
.
یکی از فانتزی هام اینه:

یه روز برم جنگلای شمال، یه سبد توی دستم بگیرم و تمشک جمع کنم.

خسته و تشنه که شدم برم لب رودخونه آب بخورم. یهو یه سوار بیاد

منم سرم پایین دارم آب میخورم با شیهه اسب سرم رو بالا بگیرم ببینم اوه مای گاد

عجب شاهزاده ای! یهو باروون بیاد بعد مه بشه و هر دومون توی مه محو بشیم :)
.
.
.
.
یکی از بزرگترین نگـرانــی ھــای زنـدگیـم اینــه که :

بعــد از مرگـم کـی وارث اکانــت فیسبوکم میشــه؟

فــک کنــم بــایــــد وصیــت نــامــه بنــویسـم!!
.
.
.
.
پشت یه موتوره نوشته بود:

از مرگ نمی ترسم ؛ از راننده زن میترسم!!!
.
.
.
.
تـا حـالا دقت کـردین چـرا به لوک میگن خوش شانس؟

چون همیـشه فانتزیاش به حقیقت تبدیل میشنو تـو افق محـو میـشه!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: طنز, طنز خنده دار 3p, جملات طنز 3p, طنز فیس بوک, مطالب خنده دار,
نویسنده: ◄╫ Nanda & Reza & Amir Ali ╫► | چهار شنبه 9 اسفند 1391 - 20:16

آخرین نوشتها

 

موضوعات

لینکستان

پشتیبانی‌ انلاین

 
ADS

درباره ما